Ir al contenido principal

Ese velo que un día se desprendió

Desearía volver a recuperar ese velo que un día se desprendió de mis ojos, ese velo que cayó y me permitió ver más allá. 
Pero es imposible. Una vez has descubierto ciertas cosas, te has desengañado y has visto lo oscuro de este mundo no puedes retroceder. 

No sé si estoy cerca de la verdad, no sé si existe la verdad... Sólo sé que no sé nada. 

Lo que sí sé es que siempre he intentado buscar la verdad, aunque esto me lleve al dolor, a vivir con cierta angustia. 

En el mundo existe el bien y el mal y eso es una verdad. 

Y cuanto más consciente soy de que existe el mal, más segura estoy de lo bonito de la vida, del bien. 

Hay que ser consciente de que existe el mal para estar prevenido, para no dejarse manipular, para poder tener un futuro, para ser dignos de vivir una vida propia. 

Esther-Ruth. ©️


Comentarios

Entradas populares de este blog

Quan canto

Quan canto i la melodia em transporta a una galàxia plena de matisos, tanco els ulls. Tanco els ulls per a assaborir cada nota, tanco els ulls per sentir dins meu cada espurna d'intensitat. Tanco els ulls per a concentrar-me, per a sentir dins meu la música, per a sentir com les ferides es desfan per uns instants. Tanco els ulls com quan faig un petó d'amor i el temps d'eixa d'existir. Esther Ruth ©️ 

Nunca

A veces no se trata de ser suficiente para otros, sino de aprender a serlo para una misma. Hay quien no puede sostener lo que somos. Y eso no nos resta valor. Ámate. Ahí empieza todo. ✨  Nido Mental ©️ • #amorpropio #autoestima #saludmental #crecimientopersonal #reflexiones

Ja pot... Que no...

Ja poden penetrar els rajos de sol la meva pell Ja pot la mar estar en calma Ja poden cantar els ocells a la meva finestra  Ja em poden somriure els nens  Ja pot un paisatge ser paradisíac Ja pot la brisa refrescar la meva ment...  Que l'espina que tinc clavada, no marxa...  No marxa aquest dol imaginari, aquest dolor per una cosa que no ha sigut, o sí...   Que perillós és refugiar-se en el que et fa sentir viva, quan pot caure en qualsevol moment, com les fulles a la tardor.  El que et fa vibrar l'ànima, costa deixar-ho anar.  Esther Ruth ©️