Ir al contenido principal

La otra Pandemia

La verdadera pandemia es el cáncer. (A los datos oficiales me remito). Nadie ha prohibido el alcohol, el tabaco, los transgénicos, etc. Y nadie te va a obligar a hacerte una prueba preventiva, más bien al contrario. Si seguimos tragando, a las siguientes generaciones les espera una vida de enfermedad, miedo y sumisión total. Ya estoy harta de callar para no ofender a la gente abducida por la puta tele y la puta manipulación. El que todavía no se haya dado cuenta de que aquí nadie "vela por tu seguridad" y que el mundo se rige por el dinero y el poder, que se lo haga mirar...

Esther-Ruth ©️

Comentarios

Entradas populares de este blog

Quan canto

Quan canto i la melodia em transporta a una galàxia plena de matisos, tanco els ulls. Tanco els ulls per a assaborir cada nota, tanco els ulls per sentir dins meu cada espurna d'intensitat. Tanco els ulls per a concentrar-me, per a sentir dins meu la música, per a sentir com les ferides es desfan per uns instants. Tanco els ulls com quan faig un petó d'amor i el temps d'eixa d'existir. Esther Ruth ©️ 

Nunca

A veces no se trata de ser suficiente para otros, sino de aprender a serlo para una misma. Hay quien no puede sostener lo que somos. Y eso no nos resta valor. Ámate. Ahí empieza todo. ✨  Nido Mental ©️ • #amorpropio #autoestima #saludmental #crecimientopersonal #reflexiones

Ja pot... Que no...

Ja poden penetrar els rajos de sol la meva pell Ja pot la mar estar en calma Ja poden cantar els ocells a la meva finestra  Ja em poden somriure els nens  Ja pot un paisatge ser paradisíac Ja pot la brisa refrescar la meva ment...  Que l'espina que tinc clavada, no marxa...  No marxa aquest dol imaginari, aquest dolor per una cosa que no ha sigut, o sí...   Que perillós és refugiar-se en el que et fa sentir viva, quan pot caure en qualsevol moment, com les fulles a la tardor.  El que et fa vibrar l'ànima, costa deixar-ho anar.  Esther Ruth ©️